Vylepšená mobilní aplikace od Košík.cz
Online supermarket Košík.cz vylepšil svou mobilní aplikaci. Ta nabízí možnost rychlého objednávání na dvě ťuknutí, zjednodušené reklamace, lepší sledování kurýra či vychytávky pro zapomnětlivce, ale i pro ty, kteří si hlídají jídelníček. Aplikaci Košík vyvinul se společností Etnetera a je odladěná tak, aby se s ní pohodlně a jednoduše nakupovalo jak stávajícím, tak i novým zákazníkům, kteří si nikdy dříve potraviny online nekupovali.
Co nová vylepšená aplikace Košíku umí?
Nových vychytávek a vylepšení je opravdu hodně. Při vývoji se Košík zaměřil na stávající zkušenosti zákazníků a lepší intuitivnost. Nakupování přes aplikaci je tak hlavně jednoduché, přehledné a rychlé. Ovládání, zboží a vše další je přehledně na svém místě tam, kde to oči i prsty čekají. Bez nadsázky se tak jedná o zatím nejdokonalejší „supermarket v mobilu“. S tím rozdílem, že místo trávení desítek minut v obchodě zvládnete nákup jednoduše naklikat během pěti minut z pohodlí domova, po cestě z práce, na dětském hřišti nebo kdekoli a kdykoli vás napadne.
Zase jste zapomněli na vajíčka? S tím je teď konec
Určitě to znáte. Vyrazíte na nákup nebo si objednáte a doma si vzpomenete, že jste tu nejdůležitější položku ze seznamu zapomněli koupit. Nejste v tom však sami. Podle zkušeností Košíku zhruba třetina zákazníků občas zapomíná právě ty zásadní položky ze seznamu. Na všechny občasné i pravidelné zapomnětlivce Košík myslí a díky nové funkci bude možné zapomenuté položky přidat ještě pár hodin před příjezdem kurýra.
Spousta zboží jako mléčné výrobky, pečivo, případně dětských sortiment se v nákupech pravidelně opakuje. V aplikaci proto můžete jednoduše přidávat položky ze starších nákupů nebo vytvořit seznam oblíbeného zboží.
Zůstaňte s appkou fit
O svůj jídelníček dbá stále více Čechů a spousta z nás drží nějakou formu diety nebo se zajímá o to, co jí. Na to myslel i Košík ve své nové appce. Každý produkt má přehledně zpracované výživové hodnoty, tedy podíl tuků, sacharidů, cukrů, vlákniny, soli atd. Vše je doplněné i grafem, který zobrazuje poměr těchto hodnot k doporučené denní dávce.
Kde je můj nákup?
Čekání na kurýra se zásilkou bývá občas dost napínavé. Díky vylepšené funkci nyní uvidíte nejen kdy v rámci hodinového okna kurýr nejspíše přijede, ale můžete sledovat jeho pohyb na mapě, kolikátí v pořadí jste v rámci jeho trasy nebo do kolika tašek je nákup rozdělen – to zase ušetří čas při kontrolách nákupu.
Něco se nepovedlo? Napraví to do pár vteřin
Občas nevyjde vše podle našich představ a je potřeba řešit reklamaci nákupu. Díky mobilní aplikace ji zvládnete doslova za pár kliků. Pokud jste v nákupu objevili položku, která není v pořádku, stačí ji označit a na účet se vám připíše kompenzace ve formě kreditů. V každou denní i noční hodinu. A na uplatnění reklamace máte dokonce až 72 hodin.